Grib Ketcheren og Spil Med!

Badminton på festivalen

Verdens bedste ketchersport - nemlig Badminton. Det er en oplevelse for alle, uanset din spilleerfaring! Vores arrangement bygger på Special Olympics-konceptet, der garanterer, at alle har mulighed for at deltage og nyde en fantastisk weekend med masser af fede badmintonoplevelser. Uanset om du er nybegynder, let øvet eller meget øvet, er der plads til dig. Stævnet begynder med en fælles introduktion samt fælles opvarmning.

Der spilles turnering både lørdag og søndag. Hvis du skal spille double og ønsker at danne par med en specifik makker, skal du blot oplyse det ved tilmeldingen. Vi vil gøre vores bedste for at imødekomme ønskerne, men vi kan ikke garantere, at alle kan spille med deres ønskede makker. Men hvad hvis jeg ikke har en doublemakker? Frygt ej! Du har også muligheden for at tilmelde dig double uden makker, og vi vil sørge for at sammensætte dig med en anden spiller, der passer til dit niveau.

Grundet begrænset kapacitet er det i år kun muligt at tilmelde sig i én kategori. Det betyder, at man skal oplyse ved tilmelding om man ønsker at spille single eller double.

Selve spilleprogrammet vil blive offentliggjort cirka en uge før festivalen, så du kan begynde at glæde dig til dine kampe. Derudover tilbydes der i år muligheden for at følge med i live scores.

Special Olympics Badminton er ikke kun en sportsbegivenhed; det er en oplevelse, hvor alle er velkomne, uanset niveau. Så lad os gøre badminton til en uforglemmelig oplevelse sammen!

Discipliner
Single og double. Det er kun muligt at deltage i én kategori.

Hvem kan deltage?
Alle kan deltage uanset niveau (der er plads til max. 54 badmintonspillere - 30 spillere i single og 24 spillere i double).

Regler
Der spilles som efter de internationale badmintonregler.
Regelsættet kan hentes her.

Samarbejdsforening og placering på festivalen
Badminton afvikles i samarbejde med Frederikshavn Badmintonklub.
Arena Nord, Harald Nielsens Plads 9, Frederikshavn

Yderligere information om badminton på festivalen
Maria M. Sorribes, mms@parasport.dk, 2091 6474