Håndbold

Gode holdkammerater, sved på panden og håndbold, som man ser det på tv. Er det noget for jer, så meld jer til håndbold! Der er garanti for gang i den, god stemning og jævnbyrdige kampe.

Håndbold

Håndbold på festivalen
Håndbold vil blive spillet efter gældende håndboldregler. Der kan tilmeldes mixhold bestående af max. 12 spillere.
Der forventes opdeling i A/B-række og C-række, og der skal angives forventet niveau ved tilmelding. Der vil blive spillet med str. 2 bold i A- og B-rækken og str. 1 i C-rækken.
Turneringskampenes spilletid: 2 x 8 minutter med uret kørende i 2 minutters pause.

Discipliner
Der spilles håndbold på mixhold.

Hvem kan deltage?
Der kan max. deltage 24 hold. Tilmelding sker efter ”først til mølle”-princippet. Som udgangspunkt kan en forening/institution kun deltage med et hold. Tilmelder foreningen/institutionen mere end et hold, bliver disse hold sat på venteliste og får plads i turneringen, hvis der er ledige pladser, igen efter "først til mølle"-princippet.

Regler
Der spilles efter Dansk Håndbold Forbunds gældende regler med enkelte foranstaltninger, så alle kan være med.

Samarbejdsforening og placering på festivalen
Håndbold afvikles i samarbejde med FFI Håndbold
Arena Nord, Harald Nielsens Plads 9, Frederikshavn

Yderligere information om håndbold på festivalen