Indkvartering

Alle deltagere indkvarteres i klasselokaler på skoler i Frederikshavn og skal selv medbringe liggeunderlag og sovepose eller lignende.

Vær opmærksom på at normeringen i klasseværelserne er fastlagt ud fra, at deltagerne sover på enkeltmadrasser, så medbringer du en dobbelt- eller 3/4-madras, skal I være to på madrassen.

Hver forening får tildelt et klasseværelse eller flere, hvis I er en stor forening. Det er også muligt, at indkvartering vil ske i gymnastiksale el. lign. Små foreninger/institution kan komme ud for at skulle dele soverum med et andet hold/forening.

Ønsker I ikke at benytte festivalens skoleindkvartering, er I selv ansvarlige for at finde et overnatningssted. Hotel Jutlandia og Hotel Lisboa tilbyder rabat til festivaldeltagere. Brug bookingkoden soif2024 ved bestilling. Vær opmærksom på, at transport er tilknyttet skoleindkvarteringsstederne og stævnebussernes stoppesteder.